środa, 27 marca 2013

Kreator mody.


Nicolas Jaar - Mi Mujer


Od paru miesięcy dużą część moje wolnego czasu pochłanie tworzenie stylizacji. W październiku 2012 roku założyłam na stronie urStyle.pl konto o nicku pestka87. Z czystej ciekawości zaczęłam bawić się kreatorem, tworzyć stylizacje dla własnej przyjemności i nie spodziewałam się, że aż tak mnie to wciągnie. Obecnie nie ma dnia bym choć na chwile nie zajżała na moją kochaną stronke i nie zobaczyła co stworzyły moje urStylowe koleżanki. Muszę przyznać, że czuję się bardzo dobrze w towarzystwie uzdolnionych, młodych kreatorek. Przyjęły mnie do swojego grona i chętnie odwiedzają mój profil. Na stronie jest forum, giełda wymiany, tworzone są różne konkursy. Sama mam małe sukcesy i cieszy mnie to, że moja praca zostaje niejednokrotnie doceniona:) Dla wszystkich, którzy lubią modę jest to dobre miejsce do wyżycia się artystycznie:)

Trend: Symetryczne wzory

Femme Fatale

Cukierkowy ogród

Smerfastycznie!

I love Black

Indygo

Autostopowiczka









1 komentarz:

Jestem wdzięczna za każdy zostawiony komentarz. Będzie mi bardzo miło odpowiedzieć na każdy z nich:-)