środa, 24 lipca 2013

Poradnik Kobiecych Sylwetek





Dziś z rana na blogu mokah przeczytałam o bardzo ciekawej akcji:-) Akcja pod nazwą Poradnik Kobiecych Sylwetek, o której dokładnie przeczytać TUTAJ! Chodzi o to by każda chętna dziewczyna przesłała do mokah emaila ze zdjęciami swojej figury, opisem problmatycznych miejsc i tych, które uważacie za swoje atuty:-) Można napisać też jak walczycie ze swoimi mankamentami, jakie ćwiczenia wykonujecie i czy dają efekty:-) Należy podać też swoje wymiary i wiek. Kiedy nazbiera się kilka chętnych dziewczyn, mokah zrobi podsumowanie, a my dowiemy się jaką figurę posiadamy i wymienimy się doświadczeniami. Jakie ćwiczenia są skuteczne przy pracy nad daną partią naszego ciała, a jakie przynoszą odwrotne efekty:-)

Ja swoje zgłoszenie już wysłałam. Zrobiłam zdjęcia i opisałam swoje problemy. Myślę, że po podsumowaniu akcji zrobię również podsumowanie na swoim blogu. Podzielę się z Wami spostrzeżeniami i tym czego nowego dowiedziałam się o swoim typie figury.
Wszystkie zainteresowane dziewczyny zapraszam do wzięcia udziału w akcji. Zwłaszcza te, które mają problem z określeniem swojej sylwetki, a także te które o swojej sylwetce chcą dowiedzieć się więcej;-)
Bucha:-*




13 komentarzy:

  1. Jaki obrazek (;
    Również jestem ciekawa rezultatów akcji mokah

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja swoje zgłoszenie podeślę :) i z niecierpliwością będę czekała na podsumowania obserwując czy i ktoś inny ma podobną figurę do mojej i jak sobie z nią radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozważę wysłanie zgłoszenia, po przymierzeniu kostiumu :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Skarbie za zgloszenie - idealnie spelnilas wszystkie warunki

    jestes cudowna! i dziekuje za info. na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam wziąść udział ale niestety wyjeźdzam i raczej nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, ze mnie nie zabijesz- otagowalam Cie. Szczegoly: http://annaubis.blogspot.com/2013/07/lodowkowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem gruszką, to wiem :D Te dziewczyny co mnie widzą to zawsze mówią, że by taką chciały mieć, a prawda jest taka, że by ją przeklinały gdyby posiadały ;)
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam wolę swoje szerokie biodra od szerokich, męskich ramion;-)

      Usuń
  8. ciągle zapominam o zrobieniu zdjęć, ustawię przypomnienie jutro i wyślę mokah (o ile zdjęcia nie wyjdą tragicznie..:D)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za wspracie w sprawie pracy :) jestes Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja zakwasy po wewnętrznej stronie ud wydaje mi się, że było to po zestawie Miley Cyrus Workout: Sexy Legs z kanału XHIT Daily na YouTube :) ćwiczenia wymagające ale wydają sie skuteczne bo bardzo fajnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy zostawiony komentarz. Będzie mi bardzo miło odpowiedzieć na każdy z nich:-)