wtorek, 2 kwietnia 2013

Baza paznokciowych inspiracji!

Azari & III - Reckless With Your Love


Azari & III - Hungry for the power


Kiedy jakieś 12 lat temu poraz pierwszy u mojej koleżanki zobaczyłam na paznokciach namalowane kwiatuszki wiedziałam, że malowanie paznokci już nigdy nie będzie takie samo. Od tamtej chwili malowanie  stało się dla mnie tym czym dla wielu robienie na drutach. Satało się dla mnie chwilą kontemplacji,  uspokojenia, relaksu i odprężenia. Uwielbiam to! Lubie eksepymentować z wzorami i kolorami no i podpatrywać to co robią dziewczyny w sieci. Bardzo mnie to inspiruje i od razu nabieram ochoty na malowanie. Dlatego postanowiłam umiescić tu bazę paznokciowych inspiracji dla tych wszystkich, które tak jak ja lubią dopieszczać swoje pazurki:)
























































































































































Owocnych inspiracji życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy zostawiony komentarz. Będzie mi bardzo miło odpowiedzieć na każdy z nich:-)