piątek, 19 kwietnia 2013

Minimalistyczny konkurs urStyle


Lady Waks - Minimal


Wczoraj na mojej kochanej stronce urStyle.pl rozpoczął się mój drug już konkurs. Konkursy wymyślone przez użytkowniczki organizowane są co kilka dni i trwają tydzień. Każda dziewczyna wymyśla temat konkursu i jego zasady:) Już dawno miałam wymyslony temat, ale niestety dziewczyna organizująca konkurs przedemną wpadła a ten dam pomysł. Musiałam więc szybko wymysleć coś nowego! Poszukałam, pokombinowłam i wyszło na to, że temat mojego konkursu to: Sekretny urok minimializmu.
Nagrody są oczywście symboliczne, ale cieszą się one dużym zainteresowaniem:)

Minimalistyczny styl jest mi niezwykle bliski. Uwielbiam proste roziązania i gładnie powierzchnie.
Zarówno proste stylizacje, bez nadmiary biżuteri i dodatków jak i wnętrza urządzone w tym stylu zawsze bardzo mi się podobały. Głównie dlatego, że są ponadczasowe i klasyczne. Prosta stylizacja zawsze jest modna i na miejscu, a prosto urządzone wnętrza nie nudzą się tak jak przepych:)

W związku z powyższym wrzucam na dziś minimalistyczne inspiracje ;-)
Enjoy!



















3 komentarze:

  1. ja jestem taka, że zachwyca mnie zarówno minimalizm jak i barokowy przepych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się bardzo takie drewniane elementy w domu, uwielbiam to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się minimalistyczne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy zostawiony komentarz. Będzie mi bardzo miło odpowiedzieć na każdy z nich:-)