czwartek, 23 maja 2013

Passion4Profession


Skunk Anansie - Hedonism


Passion4Profession

Na P4P natknęłam się jakiś rok temu kiedy szukałam ćwiczeń na zmniejszenie mojej oponki. Niestety nie posiadając wystarczającej motywacji po kilku razach zrezygnowałam. Przypomniałam sobie o nich z zeszłym tygodniu kiedy szukałam nowych ćwiczeń na mięśnie brzuch i pośladki. Był to strzał w dziesiątkę! Jestem już po kilku ćwiczeniach i czuję, że tego było mi trzeba:-)

 Niestety jesteśmy tak skonstuowani, że wciąż nam mało, dlatego postanowiłam dorzucić ćwiczenia  P4P  do codziennego rytuału ćwiczeń z MelB.  Passion4Profession znalazłam na youtube, są to ćwiczenia i zestawy ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Oprócz gotowych kilku minutowych zestawów na daną partię mięśni, znajdziemy filmiki z instrukcją jak prawidłowo wykonywać poszczególne ćwiczenia.
Filmiki są świetnie przygotowanie, zawierają wszystkie potrzebne informacje: jak wykonywać ćwiczenie, jakie mięśnie angażuje i jak oddychać w trakcie jego wykonywania. Większość filmików jest interaktywnych dzięki czemu możemy szybko zobaczyć interesujące nas informacje:-)





Ja wybrałam dwa zestawy ćwiczeń na mięśnie brzucha oraz ud i pośladków.
Na zmianę wykonuję ćwiczenia "Brzuch w 8 minut" i "8 min buns - butt workout", są to serie kilku dziecięciu powtórzeń oddzielonych 30 sekundowym odpoczynkiem. 



  





Do tego dorzucam kolorowo - sportowe inspiracje!
Enjoy!











17 komentarzy:

  1. Cardio nie robię, bo nie jestem na takim etapie, żeby wykonywać te ćwiczenia. Albo po prostu za mało jem i tu jest pies pogrzebany, bo nie mam siły, haha :D
    A te ćwiczenia, które wstawiłas, już kiedys robiłam, ale tylko brzuch ćwiczyłam. Wydawały mi się jakieś takie... łatwe ogólnie ;D
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi żeby były łatwe i przyjemne;-)

      Usuń
  2. denerwująca jest ta muzyka w tle i to odliczanie. Proste ćwiczenia,ale przyjemne,nie zmęczy się człowiek przy nich za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi to odliczanie bardzo odpowiada, bo wyznacza rytm:) Proste ćwiczenia, ale pośladki mnie dwa dni bolały;-)

      Usuń
    2. Aaaa wersje bez muzyki też są;-)

      Usuń
  3. muszę sobie obejrzec te flimiki wieczorkiem:) teraz nie mma czasu:C

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie ten kanal na youtube :)

    nie bedziesz brala udzialu w maratonie? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie zrobione są te ćwiczenia. Mel B jednak mimo wszystko jest genialna, wyciska z człowieka ile się da, tez uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne filmiki ;

    Przy okazji zapraszam do wspólnej akcji robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się one podobają :) Na razie robiłam tylko ABS na brzuch ale spróbuję też innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje :) Zwłaszcza ten szpagat <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciesze sie bardzo ze przylaczasz sie do maratonu :)
    podaj prosze jakis krotki zestaw cwiczen


    Napisz prosze informacje o maratonie to mosze jeszcze kilka dziewczyn dopisze sie i bedzie nas wiecej :)
    lub umiesc z boku strony banerek, podajac link do wpisu ze szczegolowymi informacjami.

    --- dzisiaj wieczorem ustale kolejnosc cwiczen i opublikuje na stronie jak bedzie przebiegal maraton
    --- jutro o 15:00 wstawiamy pusty post z tytulem Maraton treningowy blogerek w tresci wpisujemy startujemy, zeby kazda z nas miala pewnosc ze cwiczymy w tym samym czasie

    + banerek

    potem dopisujemy wrazenia z treningu, piszemy, ktore cwiczenia nam przypasowaly, a ktore np. sobie odpuscilysmy itd... wszystko co chcemy wniesc w udzial treningu
    jest duzo chetnych dziewczyn ktore chca drugi taki maraton o wieczornej godzinie dlatego chcialabym zebys we wpisie napisala tez jak widzisz kolejne maratony plusy i minusy

    pozdrawiam serdecznie :)


    OdpowiedzUsuń
  10. Ćwiczyłam z tego kiedyś treningi na brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w następnym tygodniu planuje dorzucić z rana 15 minut ćwiczeń na zgrabne pośladki ;). Zobaczę te twoje i te z Women's health - które mi podpasują te będę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo taki instruktaż na pewno się przyda, zawsze martwi mnie, że wykonuję ćwiczenia niepoprawnie. ale zostanę chyba jednak przy mel, widzę, że te ćwiczenia są podobne, a mnie nic nie motywuje bardziej niż pozytywna energia Mel i jej krzyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz wspaniałego bloga, jeju, same inspirujące zdjęcia! <3 obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy zostawiony komentarz. Będzie mi bardzo miło odpowiedzieć na każdy z nich:-)